söndag 12 juli 2015

Familje-projekt!


Började morgonen med en skön start.
Hjärngympa o kaffe, första gången på väldigt länge jag löser något sånt.




Sen påbörjades vårt nya familje-projekt, att röja o bygga tralldäck vid våran "playa"!
Fast först var det massa röj!




Så det sågades o bars bort kvistar o träd.
Öppnade upp lite.
Blev jättebra!

Men sen när vi var klar med det, vred jag till mitt redan onda knä...
Såå jäkla ont!




Fick kyla med frysta ärter, o sen vila några timmar med benet i högläge.
Är ju beroende av voltaren-krämen sen i maj, när jag gjorde illa det första gången.
Så det är bara att inse att imorgon är det läkar-hjälp som behövs.
Kan inte ha det så här!
Vill ju kunna springa nångång, o träna utan knäskydd o voltaren. :-/
Ställde in träningen med vännerna, kändes som ingen mening när det gör så attans ont.


Men sen till middagen överraskade hjärtat mej!
Han hade klippt gräset nere vid våran playa, burit ner lite utemöbler o gjort mysig grill-middag där nere.




Så himla najs!
Jag har världens bästa kärlek! :-)


Imorgon ska det köpas virke o kanske börja byggas.
Spännande!
Fast först ska jag arbetsträna o ringa doktorn då.

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar