onsdag 22 juli 2015

Fix o trix

Hela dagen har varit ett allmänt kaos, iallafall i mitt huvud. :-/
Varit så stressad över resan, bär ju iväg imorrn så det har varit lite att fixa.
Tror jag är mer känslig sen jag krascha, får som småångest att jag/vi ska glömma något...
Men vi hämtade djurvakterna idag så dom kunde flytta in, visade runt på farmen så det känns bra iallafall!




Blev en ridtur oså.
Känns som värst att lämna Atlas, tänk om han hinner glömma sin matte?
Han är ju så liten än, min lilla bebis!




Fast han kommer ha det jättebra, precis som alla andra goa fyrbenta vi har på farmen.
Å vi blir ju inte borta så länge!

Iallafall blommar pionerna som bäst nu, när vi reser bort.




Nä, nu är det dax för bädden, så man orkar köra lite mil imorrn.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar