fredag 6 november 2015

Blöta hundar.

Idag var jag o arbetstränade.
Hände väll inte så mycket där, känns som det är tajm för något annat snart.
Något som kanske är lite mer meningsfullt o mer det jag är utbildad o bra på.
Vi fålla se vad som händer...
Läkaren ringde på em oså, han ville att vi skulle testa en ny medicin, igen!
Börjar känna mej som en försökskanin, men jag måste ju få till sömnen nån gång.


Iallafall när jag kom hem, tog jag det rätt lugnt.
Brukar bli så trött mentalt att va bland folk.
Så det är rätt skönt att chilla bara.




Läste min favvo-tidning i soffan.


På em badade vi doggarna.




Så det luktade "blöt hund" ett tag.
Men nu när dom torkat, luktar dom lite ljuvligare! :-)

Måste ju börja förbereda Atlas inför utställningen på söndag.
Men jag gruvar mej lite, har inte tränat som jag borde gjort. :-/
Törs ju inte riktigt springa eftersom knät fortfarande är instabilt o ont.
Lilleman springer inte så snyggt än, fast domarna är rätt van flamsiga unghundar, får jag hoppas.
Får gå som det vill, är ju bara bra att få miljöträning för honom.

Ha så gott sålänge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar