lördag 21 november 2015

Borde göra en massa...

Idag var jag ute på en prommis med Atlas i finvädret.
Lite kallt, men sol o härlig vinterkänsla.




Hjärtat o Jason mötte upp oss på vägen.
Mysigt!


Sen har jag varit inne o läste bok med varm choklad framför brasan.

Men egentligen har jag en massa "borde", som jag borde göra men orkar inte...
Skulle städat o kanske packat upp jultidningarna som kom igår, dottern ska ju börja leverera imorgon...




Men jag tror jag sitter kvar en stund o njuter att se min dotter göra mej sällskap.




Älskar att se henne läsa en hederlig gammal bok, om hästar förstås! :-)


Var ju egentligen meningen att vi skulle åka femton mil o se sonen spela innebandy-match idag.
Men igår efter hans träning kom han hem o hade ont i huvudet o feber, så han fick "kasta in handduken" till hans stora besvikelse.
Dottern har ju varit hemma o förkyld i slutet av veckan, så kanske inte konstigt att det blev sjukstuga för honom oså.


Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar