onsdag 25 november 2015

Dagarna går...

Har tagit det lugnt sen jag var hos läkaren i fredags.
Dels för att varva ner efter mitt mående senaste veckorna, dels för att vänja mej av den nya medicinen som gör att jag förhoppningsvis börjar må bättre snart.
Iallafall har jag tagit fram min början till stickning som jag glömt av sen i våras, är ju ett bra sätt att slippa grubbla en massa.
Å sen hoppas jag det hinner bli en julklapp till jul.
Har varit ute mycket med dom fyrbenta på farmen, enda tråkiga är att kylan gör att hönsen inte vill gå ut längre.




Appro på kylan, har jag letat upp bästa filtarna att ha på sängarna.
Arvegods från mormor, å klart det varmaste o mysigaste man kan ha i sovrummet, fast kanske inte snyggaste..
Lite lagomt 70-tals retro. ;-)


Igår kom glossyboxen oså.




Alltid lika najs att få i lådan.


Gjorde en väldans klantig grej idag.
Skulle fylla på vatten till pållarna i hagen, o snubblar till o kör knäet på värsta isen.
Så jäkla onödigt, tur det var höger-knäet som avlastning från det vänstra redan onda knäet... 
Sån stjärna ibland! :-/


Nåja, nu ska jag hämta sonen från innebandy- träningen.

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar