fredag 20 november 2015

Mörka dagar...

Blev en blogg-paus när jag inte orkat skriva något.
Har haft ett gäng dagar i veckan, där allt känts svart!
Men idag fick jag träffa min läkare, som nog är en av dom bästa.




Vi har ju kört nedtrappning på min medicin, eftersom han vetat att jag mått dåligt ett tag o idag var det dax för en ny sort, som jag hoppas hjälper bättre.
Sen vill han ha till ett möte för att så snart som möjligt byta arbetstränings-plats, vilket känns hoppfullt!
Jag är så trött på "skyddad verkstad", jag vill göra någon nytta o göra insatser som hjälper igen.
Komma som tillbaka i matchen igen.
Hopp om ljusare tider...

Samtidigt är det mörkare tider överallt, o då menar jag inte bara vintertiden utan allt hat o terror som pågått ett tag.
Jag blir så påverkad o mår jättedåligt över allt hat, är så rädd för alla galna människor som hatar, sen om de är svart eller vit spelar ingen roll...
"Behandla andra som man vill behandlas själv", har alltid varit min filosofi o nu när det är så många som hatar o lever efter "slicka uppåt o sparka neråt", känner jag mej så rädd för världen därute o all ondska som pågår.


Iallafall var jag ute på em o lekte med vovvarna, fast min lill-prins kör sitt eget race o drar med bollen emellanåt. ;-)




Igår fick jag lite smått o gott i brevlådan.




Är som smart att uppdatera sej om gällande regler, innan vi börjar med inlärning av momenten.
Så nu ska här tränas!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar