söndag 15 november 2015

Gladiatorerna och dressyr-ridmärke 1

Haft en bra men lite intensiv helg.
Igår åkte syster yster o jag med kusin-brudarna till grannstaden. 
Vi började med brunch på Ikea o sen lite shopping, därefter gick vi på inspelningen till gladiatorerna.
Där mötte vi upp lillebror med familj.
Blev en mycket rolig dag!




Dottern hade turen att få testa springa rullbandet i hinderbanan oså.




Hon vann! :-)


Idag var jag med dottern på termins-avslutning på ridskolan.




Vi passade på att köpa dressyr-ryttarmärke 1, sen under våren ska dom jobba för ridmärke 2.
Efter det tror jag hon får vara med på ridlägret i sommar som de avancerar så mycket på, o sen tror jag det får vara slutridet på ridskola, utan hellre kanske åka på träningar med ponnyn Clara framöver.
Kostar lite för mycket att köra både ridskola, samt ha egna pållar.
Samtidigt är jag tacksam att vi kunnat låta henne rida sen hon var sex år, för hon har blivit grymt duktig med hästar.


Idag fick Atlas uppleva snö för första gången, men hoppas det kommer mer snö som utlovat.
Så vi kan kasta pinnar o leka i massa snö!




Nu ska vi snart kolla på "stjärnhoppningen" o sen "bron" på tvn.
Söndagskvällarna levererar! ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar