torsdag 23 augusti 2012

Biltvätt!

Försov mej imorse pga telefonen funka inte (ovanligt!!!), men hann till jobbet ändå.
Är såå himla less på min nya telefon, kan knappt ringa, o ska jag skicka sms går det knappt o använda apparna funkar oså dåligt. Sällan mottagning o nu alarmet som inte heller verka funka... :-/
Blir ett besök på telia imorrn, för det här är inte ok, skittelefon!
Men jag gardera mej o köpte en vanlig väckarklocka idag, så nu ska jag iallafall vakna! ;-)

Var till företagsvården oså o hade ett snack om jobbet idag.
Kändes himla bra faktiskt, fick massa tips hur jag ska förhålla mej till saker o ting, så det kanske inte blir så jobbigt.. vi fålla se!

Imorrn är det fredag, längtar till helgen!
Har inga speciella planer, men ska bli skönt att bara softa o rida såklart!
Sen mysa med familjen, sugen att se "hunger games" oså, hört många som tyckt den va bra!

Nä nu tror jag ska ta tag i en sak som är såå attans tråkigt, men börjar bli ett måste!
Städa o tvätta bilen! Japp, så får det bli!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar