söndag 12 augusti 2012

"dip dye"...

Idag har dagen varit hyfsat soft!
Var ute på en skön ridtur i skogen på em, hjärtat red nyhästen, sommarbeteshästen med sin ägare o jag på Nacona. Tog det rätt lugnt, nacona brunsta så hon var hyfsat seg.

Nu på kvällen färga jag dotterns hår, hon har velat ha "dip dye" färgade toppar.
Egentligen ville hon ha rött, blev mer "brandgult" men snyggt ändå! ;-)
Hon var nöjd iallafall, viktigast! :-)



Var ute o sprang nyss med mannen oså, 5 km på skittid!
Fast jag får skylla mej själv, har latat mej i två veckor, illa!!
Får hålla i nu om jag ska klara springa vårat motionslopp om två veckor! :-/
Hjärtat försökte trösta mej när jag gnällde över min skitkondis att -nu kan det bara bli bättre!?!
Herregu!! Vilken hubbabubba jag är, måste jobba lite nu o hålla i, det här funkar INTE! ;-)

Sonen fortsätter ha huvudvärk o feber, känns inge bra alls! :-(
Han har legat hela dan, igen!!
Min goa kille ska inte behöva må så här, han ska va frisk o kunna ha kul o njuta av sommarlovet!
Hoppas verkligen provsvaren kommer snart o han blir bra, nu!!

Jaja, ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar