torsdag 9 augusti 2012

Dagarna rullar på...

Shit pomfritt! Va snabbt den här veckan har gått, lite för fort!!
Är bara en vecka kvar innan jag ska börja jobba igen o det känns.. :-/
Fast jag har haft en underbar sommar, så jag ska leva på den när/om det börjar kännas tungt i höst!

Iallafall har både jag o hjärtat varit ute o ridit nya hästen Fredde, o han känns bra för oss!
Fast han har lite stök i sej, men hans fasoner känns som det ska gå till sej rätt snabbt med en lugn o fast hand! Vill bara att han ska gå bra med dom andra pållarna oså, speciellt Nacona men det ordnar sej nog! Han ska nog kunna komma in i flocken våran o bli våran nya fyrbenta kompis! :-)

Imorrn blir det utflykt med familjen, bara mysa hoppas jag!
Har haft så mycke besök o najs umgänge med andra varje dag nu ett tag, så nu i helgen tror jag vi bara ska softa o umgås bara vi! :-)

Ha så gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar