tisdag 21 augusti 2012

Skört...

Nu äre tungt igen... att det aldrig kan flyta på bara..
Så lessen över sonens kämpande över att få vara med "kompisar" o att hela tiden i flera år få kämpa för det!
Igår gick han första dan på fritids efter sommarlovet, sluta med att han som vanligt inte fick vara med + att han fick gliringar efter sej som gjorde han så lessen.
Nu vill han inte gå till skolan alls! :-(
Hoppas han får bättre mottagande till veckan när skolan startar, annars kommer det här bli en tung höst!
Gör så ont att va förälder ibland!
Varför ska det vara så svårt... känner mej så värdelös som förälder ibland, att jag inte kan skydda dom från ont o göra dom helt lyckliga!
Önskar att jag kunde trolla, men det kan jag inte.
Vill bara att mina barn ska få ha det bra o trivas med livet!

Har ju gått igenom dotterns mobbningshistoria på dagis o fixat det, hon mår faktiskt bra nu o har flera kompisar o verkar trivas fint i skolan.
För två år sen trodde vi ju inte vi skulle överleva det o komma igen, men vi kämpa som familj o gjorde saker som hon o vi mådde bra av o idag har vi en dotter som är en glad o framåt tjej igen.
Så jag vet ju att vi kan, är bara att kavla upp ärmarna o kämpa för sonen nu!
Får ta några djupa o kämpa för rätten att mina barn ska ha det bäst, för dom är så himla värd det!

Jaja, imorrn är en ny dag, ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar