torsdag 16 augusti 2012

Mys med kärleken.


Idag har jag o hjärtat haft en riktigt mysdag på spakliniken, alldeles helt underbart!
Kidzen hos farmor o en heldag bara för oss själva, så härligt!




Vi behövde verkligen detta, att bara softa o ta det lugnt o skön behandling på det!
Sen hade vi sån tur med denna soldag som det blev, så vi var mest på terassen o bubbla o sola i solstolar o drack smothie o mådde så himla gott! :-)
Hjärtat uppskatta oså spat även om han var lite tveksam först, fast det visste jag ju att han skulle göra! ;-)
Klart vi ska göra om det här! En superbra "dejt" för oss!
Om jag får bestämma då... o det får jag ju! ;-)

Sen på kvällen hämta vi junior, dottern ville stanna kvar.
Jag följde med på "grabbarna grus" på deras torsdagsnöje, köra trailhoj på en häftig skogsbana.
Var lite kul att se hur dom kör o träffa dom andra trail-aktiva, riktigt skoj!
Fick bland annat se en åkare som körde upp för en ca 15 m brant klippa, helt galet men gick superbra!
Kul att se sonen oså, även om han körde rätt lugnt ikväll eftersom han varit så sjuk i några veckor.
Skönt att se att han börjar få orken o glädjen tillbaka!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar