söndag 30 december 2012

1 år med blogg!

Idag var det ett år sedan jag kom på att jag ville bli med blogg!
Hade ju mycket funderingar om vad jag skulle skriva om o om nån ens skulle läsa det jag skrev..
Men det har ju gått rätt bra, om jag får säga det själv! ;-)
Kanske inte har världsmycke läsare o inte allt för mycket kommentarer, men ändå!
Jag är nöjd med mitt första år som bloggare!
Tacksam att nån faktiskt hittar hit o läser mina rader!
Har varit lite "läkande" o skoj att skriva av mej lite om allt o inget!
Konstaterat att jag faktiskt gillar att skriva...
Innan jag börja strula bort mej en massa på högstadiet o framöver, hade jag en grym mellanstadiet-lärare som trodde på mej o ville att jag skulle skriva, bli författare sa hon, efter att ha läst alla mina noveller som jag skrev när jag gick i 5-6:an.
Hm, som sagt tappa bort mej lite på vägen o det här är väll det närmaste jag kommer på hennes önskan, att blogga iallafall!
Inte så bara faktiskt! ;-)

Nä, nu ska jag klä om o ta på mej pann-lampan o bege mej ut på en ridtur med pållarna o hjärtat!
Har hunnit med rätt mycket idag, så det känns bra inför nyåret!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar