torsdag 20 december 2012

Jullov!! Jippie!! :-)

Så idag var det dax för familjens sista dag innan jullov!
Haft en najs dag på jobbet med mina juveler, fick se en härlig julshow som eleverna ordnat, grymt bra!
Sen blev det en middagstupplur på två timmar när jag kom hem, kanske mindre kul, men ändå ok!
Hjärtat hade städat nedervåningen o var dukat bord när jag klev upp sen, mer kul!
Men nu ikväll har jag varit piggelin igen, så nu är man på banan igen!
Har slagit in lite julklappar o rimmat lite oså, fick oss ett gott skratt bitvis! :-)

Ser fram emot julen nu!
Ska bli riktigt najs att umgås o julmysa o vila, en massa!
Behöver vila, bara att inse att jag är slutkörd... fast jag hatar den känslan, nästan lika mycket som att hata... jag vill ha ork o va positiv 24/7, men det kommer tider för det oså, i belive! ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar