lördag 15 december 2012

Helg i jultema... Orka!

Igår var jag på julfest med jobbet, var väll sådär..
Var jättefint ordnat o så, men jag har en känsla i magen efter tio år att det är dax att gå vidare i livet för mej.
Men najs ändå att umgås lite med kollegorna utanför jobbet iallafall!
Kom hem ganska tidigt så jag hann umgås lite med hjärtat oså.

Idag är det julbord planerat med hjärtat o delar av hans familj på en mysig lokal.
Ska bli trevligt!
Fast hade önskat att jag haft lite mer kraft i mej, är såå trött!
I torsdags somna jag när dottern nattade, känns inte ok att jobbet ska ta så mycke energi som det faktiskt gör...
Å då är det inte ungdomarna jag blir trött av, utan allt det andra...
Älskar fortfarande mitt jobb med mina goa juveler!
Men det kommer väll tider...

Idag verka snön komma iallafall, shit va det snöa!
Men skönt att slippa veckans kyla som legat runt -20 iallafall!
Imorrn är det dotterns julavslutning på hennes dans, ska oså bli kul att se!

Vill hinna med en ridtur oså, å vila... vila en massa!
Jag behöver det, är som sagt själsligt rätt trött på allt!
Ska försöka tvinga mej på gymmet i veckan så kanske jag får lite energi inför julhelgen!
Kan som behövas!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar