onsdag 12 december 2012

Mycke shoppat blev det! ;-)

Haft min lediga dag, fick lite gjort iallafall!
Köpt klart sista julklapparna + lite kläder till mej! ;-)
Kan som inte låta bli, när jag för en gångs skull är på stan!
Hitta både lite vardags-tröjjor o ett par byxor, sen lite snyggare kläder om jag skulle komma på att jag ska visa upp mej på nått galej framöver! Najs!
Köpte lite fint till kidzen oså, eftersom vi ska på julbord på lördag så de kommer va lite jul-snygga!

Himla trevligt att dejta min goa vän oså, blir ju inte så ofta vi ses! :-)

Ringde o anmälde kidzen till slalomskolan idag oså!
I vinter ska det bli åka av, ska bli superskoj!
Jag o hjärtat ska passa på att åka lite oså, när dom lär sej lite svängar.
Nu är ju mina kidz rätt grym på vanliga längdskidor, så det blir nog inge större problem med slalomen heller!
Men kan va bra att dom får lära sej grunderna av proffsen, så det liksom blir riktigt gjort! ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar