tisdag 11 december 2012

Fryser så jä--a mycke! :-/

Fy tusan va kallt det är! -25 inge kul!
Höll på att frysa ihjäl nästan, när jag tog in pållarna nyss!
Kratsa hovarna är ingen hit, när man har för dåliga stallhandskar insåg jag..
Jaja, ska sluta gnälla.
 Pållarna verka inte bry sej nämnvärt, men då har dom byggt på sej rätt bra med päls nu o hade vintertäcken idag oså.
Men mina fingrar är rätt stelfrusna nu, fast kanske värms upp nu när jag skriver...

Iallafall ser jag fram emot morgondagen!
Har faktiskt planer inför min lediga dag, Jippie!
Har ju inte orkat haft det förut i höst, utan mest samlat kraft på dom dagarna.
Men imorrn ska jag dejta en go vän på stan o prata ikapp lite!
Sen lite shopping på det, ska bli super-najs! :-)
Ska försöka ha lite kraft kvar att baka lussebullar på em med kidzen oså!
Blir bra det!

ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar