måndag 3 december 2012

Förändringens tid.. är här!

Har nyss tittat på årets sista "sommarpratarna" på tvn, mycke bra samtal tycker jag!
Hm, vad ska jag nu titta på framöver... äh, kommer väll nått annat som fångar kanske.

Idag har jag varit på ett möte som klargjorde rätt mycket hos mej!
Förändringens tid är här, dags att börja fundera på "vad jag ska göra när jag blir stor" o göra nått av det!
Har känt mej utnyttjad ett bra tag o lite osedd för allt jag faktiskt gör som andra tar för givet o under dagens möte när "ingen" kom, insåg jag att det är tajm att göra nått annat!
Typ nu, snart iallafall, annars går jag sönder.. o det vill jag inte!
Jag vill må bra o det gör jag inte nu...
Men förändringens tid är här...
Wish me luck!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar