måndag 17 december 2012

Piggelin helt plötsligt?!

Haft en skum dag, var skitseg på fm...
Men sen på em fick jag lite glöd igen, najs!
Kan bero på handledningen vi hade på jobbet.
Har sån tur att få ha den klart bästa, min gamle lärare ursprungligen på Bass!
Vi har haft honom i snart tio år på jobbet o det är jag grymt tacksam för!
Han får en att tänka så häftigt, när man kört fast + att han "ser en" o man blir så gla efter en sittning med honom!
Precis vad jag behövde just nu!

Efter middagen kom hjärtat med förslaget att vi skulle ta en lång-prommis med filuren.
Sånt gillas!
Jag tog bungy pump-stavarna, så nu känns det rejält i armarna!
Skönt att röra sej iallafall, har sån ångest att jag tjockat på mej på slutet o inte fått nån snurr på träningen.
Men nu ska jag sätta fart igen o krympa, ska bli gymmet imorrn!
Tänker inte tillåta nån mer sjukstuga på ett tag, jag tappar så mycke på det!
Fast nu kanske man inte väljer att bli sjuk, men ska försöka hålla mej frisk så jag kan komma igång o träna! ;-)

Ser fram emot lilljul-kvällen på fredag oså med goa vänner, ska bli så najs att julmysa o umgås lite i värsta jul-stressen! :-)

Nä, ska jag snart ta in o natta pållarna, ha så gott sålänge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar