lördag 24 januari 2015

Ångest-natt o sockerfri glass.

Igår ringde dom från FK igen, med ett datum om rehabmötet, som jag har sett fram emot o varit förberedd på.
Tjena, fick sån ångest o kunde knappt sova en blund inatt.
Låg bara o skaka o tänkte på jobbet.
Hatar att känna så här, jag har ju älskat mitt jobb...
Nåja, har tid hos kuratorn på onsdag, så efter prat med henne brukar det kännas lugnare. :-/

Iallafall har dagen bestått av att hundprommisar o mocka stall, bra terapi i brist på annat.

Sen har jag oså tagit fram min stickning som jag påbörjade i höstas o glömt.




Ska bli en mössa till mej o den ska vara klar till sportlovet, bestämde jag idag.

Något annat som jag sett fram emot, var mitt efterlängtade lördags-gotta.
Mitt hjärta köpte nyttig o sockerfri glass, som jag läst om i "topphälsa" (tidningen)




Var ju inte som glassen B & J, men funkade som alternativ.
Jag är glad o stolt att jag är så taggad på att vara sockerfri iallafall, när allt annat känns som jag bara misslyckas på...

Imorrn ska jag tvinga ut mej på en ridtur oså, vill inte vara så anti allt!


Ha så gott iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar