fredag 9 januari 2015

Tomt...

Har inte orkat blogga eller gjort något vettigt, om nu blogga ska räknas som vettigt..
Känner sån tomhet, så det nästan gör ont.
Är väll kanske för att alla går in i vardagen igen med sina rutiner, skola o jobb.
Själv går jag bara o mår sämre o sämre.
Kanske är för att sömnen fortfarande inte funkar, känns som jag går i ett vakuum o stampar bara med enorm kraftlöshet.
Jag vill ju tillbaka o jobba o "leva livet" igen, men just nu känns det bara hopplöst!
Fast jag är tacksam att jag fick en sån underbar kurator som hjälper mej!
Ska börja med nån sorts mindfulnes-kurs snart, samt rehab-möte om framtiden så det kanske känns bättre framöver, hoppas iallafall det!

Sen känns det så tomt i stallet.
Jag sa ju att 2015 förhoppningsvis inte skulle innehålla massa avsked, så kom det här med Dino.
Jag börjar ångra mej, samtidigt så kändes det som ett måste om dottern ska kunna få en större ponny.




Tur vi har kvar dom här pållarna iallafall!

Sista dan på allas ledighet, hade vi en najs dag på isen.




Ska komma snö till helgen, så man kanske kan få åka lite skidor igen.
Behöver komma igång med lite träning igen.

Ha så gott!

1 kommentar: