fredag 16 januari 2015

Julpynt från fadern...

Idag var jag först o dejtade doktorn, fick lite nya mediciner som ska hjälpa till med sömnen o humöret.

Sedan var jag förbi modern, hon hjälpte mej med avslutningen på min duk som jag virkade klart för ett tag sen.
Jag fick oså julpynt som farsgubben sagt att jag skulle ha.
Är väll kanske för att jag alltid varit barnsligt förtjust i julen.




Känns bra med minnen från förr!
Tror pyntet är från min farmor, så det känns extra värt!
Min farmor betydde jättemycket för mej i min barndom.
Iallafall ska dom här tomtarna få förgylla jularna framöver!


Som den sockerfria människa jag numer anser mej vara, så blev efterrätten denna:




"Söderhavsön på tallriken", blev inspirerad av en bild jag såg i en blogg nyligen.
Smart sätt att göra frukten lite roligare!

Imorrn hoppas jag vi har ork att städa bort julen, för nu börjar jag va lagomt trött på den!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar