måndag 19 januari 2015

Stress-grupp

Idag var jag hela fm tillsammans med tolv andra människor o provade på mindfulnes.
Vi utforskade bl.a. ett russin på ett sätt jag inte trodde var möjligt... men nu äre gjort! ;-)
Vi ska ju träffas en gång i veckan o lära oss yoga o annan stresshantering, får väll hoppas det hjälper mej att sova framöver.
Fast när vi gjorde russin-övningen funderade jag på om inte burpies, springrundan eller mocka lite hästskit är mer min melodi av "terapi", men känns bra att träffa andra i samma sits iallafall!




Sen följde jag med dottern på hennes innebandy-träning.





På söndag ska dom spela match igen, spännande!


Måste göra en "hiss" oså, eller ett tips rättare sagt.
I somras hittade jag lite oväntat dessa trosor på en hylla på Ica, sen dess har jag shoppat så jag nästan bara använder den här sortens.
Så himla sköna!




Å nu har dom kommit i nya färger, så jag måste nog samla på mej några fler sköningar!
Tänk vad viktiga o oviktiga saker man kan skriva om i bloggen... ;-)


Undrar oså om jag håller på att bli en sportnörd, har sett hela idrottsgalan o det har som aldrig hänt förut! :-)

Ha så gott nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar