torsdag 15 januari 2015

Fruktstunder!

Dagen har varit lite piggare än igår.
Hade sån feber igår men förkylningen har lättat idag.
Har varit ute en sväng o gjort mina vanliga sysslor, pysslat i stallet o busat lite med Jason.




Fick besked att jag börjar mindfulnes-kurs som startar nu på måndag.
Det kan bli intressant!
Imorrn ska jag träffa min läkare igen.
Får se vad han säger om sömnen, eller den obefintliga sömnen kanske det heter...
Äh, han kanske har något ess i rockärmen, han sa det sist iallafall så får väll hoppas!

Har överlevt 4:e dagen som sockerfri!
Ja jag skriver överlevt, fy tusan vad tufft livet är utan socker...
Jag drömmer om godis, mmmm..




Men har levt på frukt o grönsaker, så lite duktig känner jag mej.
Men synd det är så tråkigt bara!

Nu ska jag plocka in pållarna, bada o sen se ännu ett nytt avsnitt av min nya favvo-serie "Wentworth".
 Jag gillade den gamla retro-serien "kvinnofängelset" som gick för länge sen, så den här passar mej.

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar