söndag 3 maj 2015

"Människobyn"...

Det här med att besöka "människobyn", det tar på krafterna helt klart!
Var ju till grannstaden igår o spenderade en heldag med allt som ingår, intryck, massa folk, lunch på lokal o en massa socialt!
Å det fick jag betalt med uppsvällda ögonlock, eksem på händerna o hjärtklappning....
Snacka om att jag är skadad!
Men å andra sidan behöver jag träna mer på sånt, för jag vill ju komma tillbaks o jobba snart!
Fast det är fascinerande hur kroppen reagerar på sånt jag inte är så van o bekväm med numer.
Jag känner mej som "Ferdinand" (ur kallen på julafton) som hellre vill sitta under sin korkek... 
Fast jag då, hemma på farmen!
Det är väll bara att träna på, för jag ska tillbaka o fungera som förr!
Men med större insikt om vad som är viktigt i livet förståss o med bättre verktyg.


Iallafall var det ridning för dottern idag.
Alltså jag är så impad över hennes framsteg.




Avancerade ridbanor i trav o sen gallopera själv på ridplan.
Det känns som hon är redo för en egen större ponny nu.
Ska bara hitta en först, som matchar henne!

Ikväll körde vi ett träningspass igen.




Skönt att träna ute o vi börjar bli bättre på strechingen efteråt, är som ett måste med våra hårda pass. :-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar