måndag 18 maj 2015

Matkasse och lite glossy!

Idag blev det "julafton" här hemma!
Linas matkasse kom med första leveransen!




Ska bli spännande att få laga lite nya recept.
Var ju jättemycket o fräsch mat, så det här blir skoj framöver!
Till o med kidzen är förväntansfulla!

I brevlådan låg oså ett paket idag, som jag blev glad över! :-)




Hade beställt en "morsdags-present" till mej själv visst!
Många roliga grejor, älskar överraskningar!

Ikväll gjorde vi ett träningspass oså.
Körde fem olika övningar i tabata-intervaller.
Känns bättre i knäna, har som varit bra för mej med lite vilodagar.

Insåg idag oså vad beroende jag är av mobilen!
Den bara dog med svart skärm, så jag fick panik! :-/
Men efter lite gogglande på datorn, så hittade jag felet o gjorde "första hjälpen".
Skönt, kan inte leva utan min mobil...
Helt galet egentligen!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar