onsdag 13 maj 2015

Rätt stöd.

Idag hade jag ett telefon-möte med min kontakt på FK om min framtid.
Å jag kan inte förstå vad mycket skit dom får ta!
Jag är så tacksam att hon är så hjälpsam o förstående.
Jag har kanske haft tur, men jag är så tacksam över allt stöd jag fått!
Min läkare som är jättebra, kuratorn för hon hjälper mej framåt, även när det känns som ett steg tillbaka ibland.
Sen har jag varit ärlig o sagt som det var, kanske därför att dom ser att åren på jobbet tagit hårt på mej.
Nu hoppas jag att jag snart kan komma igång o jobba igen, men jag har haft ett fantastiskt stöd runt mej sen kroppen sa ifrån i höstas, är såå tacksam!!
Tänkte mest att det inte känns rättvist över all skit dom får ta, alla är inte missnöjda med FK.
Iallafall inte jag!

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar