lördag 30 maj 2015

Trekamp o lägereld.

Igår var jag med dottern på hennes skola.
Tittade på trekampen som dom har varje år.
En fin tradition, när jag själv gick där körde vi oså det.




Dottern fick vara med i final-stafetten, vilket var extra kul!
Å där vann hennes lag! :-)
Att springa 60 meter var min paradgren oså, när jag gick i mellanstadiet.
Kul att hon visar samma anda! ;-)


Idag har vi mest haft familjemys o tagit det lugnt.
Grillat korv vid lägerelden nere vid sjön.




Nu ikväll har vi gjort hemmagjord pizza o kollat in gladiatorerna o bara myst.


Imorrn åker den här goa vovven hem, efter några dars träningsläger här.




Dom kommer få hem en något lugnare hund.
Inte lika hoppig o flamsig, lite mer ordning o reda! 
Instruktören i mej har gjort ett bra jobb, om jag får säga det själv. ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar