fredag 1 maj 2015

Första maj!

Idag på röda lediga dan, har jag röjt lite här hemma.
Plockat bort påsken, är ju så efter med allt!
Sen har jag så attans ont i hela kroppen, sen träningspasset igår.
Men det är väll bara att konstatera att jag inte är 27 längre! ;-)
Fast längtar tills jag blir starkare o lite piggare.

Ringde en uppfödare idag på ev en ny ras framöver.
Men är fortfarande lite osäker på vad för hund jag vill ha, vet bara att jag vill ha en brukshund igen o en hane såklart!
Ska fundera lite till, innan jag slår till!

När jag var ut o pysslade med pållarna o mocka stallet, så kommer min älsklingsflock o gör mej sällskap!




Helt otroligt vad jag är glad, att vi skaffade dom!
Dom har hjälpt mej under min sjuk-period, att ett par höns kan betyda så mycket... Trodde jag aldrig!  :-) 

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar