fredag 22 maj 2015

Födelsedag och läkarbesök.

Vad har hänt sen sist då?
Jo, men har ju fyllt ännu ett år! ;-)




Blev uppvaktad o firad! :-)
Jag tog o sprang årets första riktiga springtur oså, för det kändes så bra i knäna innan.
Hm, skulle jag nog inte gjort...
Mitt vänsterknä är jättesvullet o kan knappt gå nu, så det var inte så smart! :-/


Idag har jag varit till läkaren igen, fick äntligen recept för mina eksem på händerna.
Har ju haft sånt stress-påslag o oro i kroppen sen arbetsprövningen är på gång.
Men det blir nog bra bara jag kommer igång o jobbar, hoppas jag.
Hovis kom idag oså, fixade Naconas hovar.




Fick ett jättebra tips igår oså!
Iallafall för oss som har husdjur som fäller o gillar mattor.
Det enda man behöver är en foppatoffel!




Man glider bara som omkring på mattan, sen så är det bara att dammsuga upp hundens hårtussar som nu kommit upp från mattan, supersmart! ;-)

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar