måndag 23 april 2012

bettskena inge kul..

Nu ikväll har jag varit med om en traumatisk upplevelse! Var till tandläkaren för att prata om mina spända o onda käkar o tillsammans bestämde vi att jag skulle pröva en bettskena, trodde det var en basic grej att få till det...  Meeen shit vilken grej, höll på att kräkas.. allvarligt! Skitläskigt, men nu är den gjuten o ska få hämta den om några dar. Får hoppas den funkar, för särskilt billigt var det inte heller!

Annars har min måndag varit ganska ok, är så nöjd över att vi fyndat stall-inredning samt skinnmöbler oså, ibland ska man ha lite tur! I like!!
Har kommit på att jag/vi vill fixa vardagsrumsgolvet nu till helgen! Vi ska slipa o lacka det o då ska vi bära upp den stora blå manchestersoffan, (fruktansvärd opraktisk när man har kidz o djur...) till lek/spel-rummet uppe o ha "nya" skinnmöbler nere o leta fram den fina stora bokhyllan som vi haft undangömd uppe i förrådet, tror det kan bli kalas! Bara vi roddar med det, men det tror jag... känner sån glöd för stunden, känns himla bra helt enkelt o då orkar man mer än man tror! :-)

Ha så gott nu!

3 kommentarer:

  1. Massa bra saker! stallinredning, soffgrupp, golvslipning och bokhylla! Jag tror ibland att det ena ger det andra. Att se saker hända, ger iallafall mig enrrgi att fortsätta att ta tag i saker. Jag kan föreställa mig att framstegen är härliga (behöver bara gå till mig själv och övervåningen). Ha det fint ni alla! Och det ska bli så spännande att se stallet sen! :-D

    SvaraRadera
  2. hoppas att bettskenan fungerar by the way!

    SvaraRadera
  3. Ja visst äre spännande!! :-) Kommer du hem till den 26:e förresten,"min" schlagerkväll? Kramen sålänge nu!

    SvaraRadera