onsdag 25 april 2012

Love is in the air...

Jag tror jag fått vår-feelings! Såå himla tokkär i mannen i mitt liv, efter 14 år tillsammans snart! Jag har verkligen världens goaste, snyggaste o bästa man för mej! :-)
O visst vi hade en jätte-kris för sju år sen, o det kan fortfarande göra ont att tänka på, även om jag inte lägger så mycke energi på det numera. Är nog snarare "tacksam" att vi hade en kris, för så kära som vi är nu o att vi försöker absolut inte ta varann för given längre, så vare nog bra för vårat förhållande så här efteråt! För det blir bara bättre o bättre för varje år!

Iallafall blir jag så gla över byggena som pågår här hemma, känner en massa energi faktiskt! I like!
Ska bli så kul att göra om vardagsrummet till helgen oså, så spännande!

Sen är jag nog extra gla över solen som varit idag! :-)

Ha så gott alla!

1 kommentar:

  1. Det där med att ta varandra gör givet är så dåligt, och samtidigt lätt till. Det är så bra när något negativt, några år senare kan innebära ett plus istället för ett minus. Ett stort plus med mitt Norgeår är att jag här borta ser på allt jag har med lite avstånd, vad man har och vad man saknar och längtar efter! Ni två är f.ö så föbentat varma och fina!!!

    SvaraRadera