torsdag 19 april 2012

Komma igång igen!

Var till itrim o träna idag, känns som hundra år sen jag var iväg, men var veckan innan påsk som jag träna sist där.
Gjorde ett konditionstest först, som sa att jag var i stort behov av träning... hm, som jag inte visste det! ;-)
Iallafall träffa jag på vänner från grannbyn som oså kanske skulle börja träna där, så har gjort bra reklam, fastän det kanske inte syns på mej då, men jag har tydligen pratat bra för det enligt dom, kul! :-)

Annars är jag fortsatt trött, men är ju som fullt upp både på jobb o hemma! Känns kalas att komma igång IGEN med träningen iallafall, den behöver jag typ jämt för att må bra o orka!
Ska försöka titta på slutspelet i hocky nu, förstår inte riktigt varför eftersom jag är ganska noll intresserad av hocky, men är lite sugen att se lite offensivt anfallsspel just nu...skumt!

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar