måndag 2 april 2012

Påskpresent (till mej själv)

Idag har jag äntligen hittat en väska jag vill ha! Har ju letat ett tag men så äntligen fanns den, så det blev en fint påskägg till mej själv! ;-)
Annars är det vabb o återhämtning som gäller här hemma! Sonen är magsjuk nu o jag är verkligen inte hundra, skulle vilja orka träna men tror jag får hejda mej till imorrn kanske..

Mannen o jag har planerat stallrenoveringen nu ikväll oså, är ett himla tänkande innan man kommer till skott, men nu är vi nära! Ska bli så spännande! :-) Vi ska fixa två stora boxar + en stallgång med spolspilta, förutom de två boxar som redan finns, som ska vändas på o renoveras, kommer bli kalasbra! Känns skönt att vi kan grejja lite bra-iga saker nu när det varit lite "mörkt" ett tag, men vi jobbar för fullt nu på att det ska vända o "solen" strålar åter här hemma! Najs!

Ha så gott sålänge nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar