måndag 16 april 2012

Hatar måndagar..

Måndagar är oftast pest o pina tycker jag, så långt till helgen! Fast kan oså va rätt spännande, om man ska börja ett "nytt liv" är måndagar bäst, haft många måndagar när nya livet ska börja, knas att det aldrig blir nån längre  förändring.. men en vacker måndag,då!! ;-)

Kalastrött är jag oså, haft "tant röd" på besök, så jag orka inte ens åka till itrim efter jobbet o köra ett pass, skämmes! Får ta igen det nån dag!!
 Men ska försöka hålla mej vaken till min nya favvo-serie Alcatraz på fyran, måste bara se!

Måste leta lite vinterkläder o kaffetermos mm oså, ska ju åka till Åre med jobbet imorrn o åka lite slalom på arbetstid, vilket underbart jobb man har ändå! :-)
Men sen ska vinterkläderna städas undan på riktigt, är dax för lite vår nu, på riktigt!

Ha så gott nu!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar din positiva instællning till att førændringar ær møjliga! Håller med om att måndagar en en bra dag før førændring. Idag tisdag ær førsta dagen på resten av mitt och ditt liv!!! Ha en skøn dag i Åre! KRAM Emma

    SvaraRadera