lördag 30 juni 2012

Projekt: Älskling, du har blivit en tjockis..

Har haft en helt underbar kväll ute på våran fina terass! Sol igen o gott rött vin i glaset o hjärtat brevid, kan det bli bättre då... näe skulle inte tro det! :-)

Idag inledde vi vårat projekt: att få mig i form igen! O vi tog o sprang en skogsrunda som vi brukar rida med pållarna, tog precis en timma att springa, skitjobbigt men härlig känsla efteråt, så nöjd!!
Nu ska jag komma i form o hjärtat har lovat hjälpa mej, är ju så rädd att springa i våran björnskog själv men med sällskap så funkar det superduper!

Har köpt en fuktkräm på  www.kakaobonan.se  så himla nöjd!! Tror det är första gången på typ 41 år eller iallafall sen jag börja mejka mej (ca 25 år sen) som jag hitta en kräm som funka kanon på mej o då har jag provet MÅNGA!!

Kan varmt rekomendera:
Rosenserien Fuktkräm Torr & känslig hud

Så himla nöjd, hyn bara lyser o trivs äntligen! :-)

Igår var ju sonen o jag i staden o shoppa lite, så himla kul! Han börjar få så bra smak så det är kul att leta kläder till han o resten av familjen! :-) Jag hitta ett par supercoola haremsbyxor, iallafall coola på skyltdockan men jag kände att jag var tvungen att prova. Har alltid tyckt att ALDRIG ska jag ha såna, men nu har jag det! Ooups! :-) Tror de blir supersnygga till spetstunikan jag köpte från vila oså, sen shoppa vi snygga shorts o "gräll"-snygg skjorta till sonen o supersöta jeansshorts o rosa topp till dottern o sen hitta jag en snygg kortärmad skjorta till mannen oså, brukar va så svårt att hitta nåt som han trivs i, men jag lyckades kananbra! Sen blev det lite nya nagellack, skitviktigt!! Så nu är vi redo för Danmark snart! :-)

Ha så gott nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar