onsdag 20 juni 2012

Sommarlov!! :-)

Idag var sista dagen innan sommarlov, såå himla skönt att få va ledig o vila mej i form!
Ioförsej har jag en massa planer i sommar, ska leka 11 år igen o ha en riktigt härlig "ponny"-sommar igen! (pållarna har ju varit borta från mej två somrar i rad, betäcknings-försök)
Sen blire även en danmarksresa o fjälltur o massa skoj med familjen.

Jag ska verkligen njuta o "fånga dagen" så kommer jag tillbaka i höst med nya krafter, jag är ju en surviver som lever på hoppet!
Så jag kommer igen, även om det har kännts rejält tufft sista veckorna här!
Men jag är en tuffing! ;-)

Idag blev vårat stall helt klart utvändigt, nu äre bara stallinredning o elfix kvar, sen så!
Känns skönt att äntligen få ett godkänt stall med sjysst ventilation o rätt takhöjd, så himla nöjd!
Fyra boxar, vilket betyder att vi har plats för våra två pållar + en ny pålle som passar mej o hjärtat superbra, sen finns det en boxplats att hyra ut oså om vi känner för det.



Nä, nu väntar jag på sommarbeteshästägaren, så vi kan sticka ut på en najs ridtur.

Ha så gott sålänge!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar