måndag 25 juni 2012

Rivstartat igång träningen igen! Pust!

Första riktiga sommarlovsdagen! :-)
Idag har jag hunnit med en massa fast jag varit hyfsat trött!
Först rejäl shoppingrunda = fiskegrejjs o regnkläder till kidzen, en scanner-skrivare så jag kan ladda upp gamla foton! Ska bli så najs!
Hästflygfä-medel på granngården o lite hårprodukter hos frizzan som lägger ner nu.
Slutligen hämta jag ut min nya iphone oså med lila läckert skal o hörlurar till!
Så nu kan sonen äntligen få min gamla iphone, som han tjatat länge på! :-)

Sen dejta jag min käre vän A i eljusan, (hon är uppe o hälsar på från karlstad)
Vi jogga femman oså våra "roliga" intervaller på det!
Snacka om bly i benen!!
Blev rätt slut efter träningspasset, har inte sprungit sen slutet av maj, så det känns fint att va igång igen!
Var så himla najs att få prata ikapp "live", ses ju bara på fejan o tele annars!
Ska försöka planera in en längre dejt i höst, kanske ska springa nåt lopp i göteborg tillsammans, vi fålla se vad det blir!
Härligt att ses iallafall!

La mej i badet sen när jag kom hem med inpackning o läste nyaste "topphälsa", så jag kan peppa mej själv till ett bättre liv framöver! Najs!
Måste o vill komma iform nu!!

Är lite slö efter midsommarhelgen fortfarande, känner jag!
Kidzen var hos farmor o farfar, så vi kunde va riktiga partylejjon hela helgen.
Var ju först hos vänner i grannbyn på supergo knytis-midsommarbuffe o sen rolig vollybollsturnering, höll väll igång till halv fyra på natten. Kul var det iallafall!

Dagen efter var vi till min gamla barndomsby på 70-års kalas, två systrar/vänner som fyllde 40 o 30 år, så himla kul att parta loss där!
 Dom hade ett after-ski band som spela o öste för fullt o det gjorde vi oså! :-)

Glömde väll bort att man inte är 21 längre, men wtf man lever bara en gång så det gäller att passa på!
Men supernöjd över vår roliga midsommarhelg är jag!
Blev liiittte sömn i helgen känner jag nu, får väll ta igen det i veckan!

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar