måndag 3 mars 2014

1:a dan på sportlovet!

Idag kom solen o sken en stund mitt på dan, lovely! :-)

 
Nu är det bara hoppas solen fortsätter skina lite i veckan!
Dottern passade på att ta ett ridpass på Dino oså, men hon tycker det är roligare att ut o gå med honom.
Det gör hon nästan varje dag, när hon kommer hem från skolan o på helgerna.
Han är som lite seg när det ska ridas.


Sen på em åkte vi till stan.
Dottern skulle följa med farmor o farfar ut o äta på en thai-restaurant o sen sova där.
Jag passade på att gå till en människa jag bokat tid med, som ska hjälpa mej att förändra mitt liv, eller iallafall rensa i röran..
Kommer nog att bli en spännande vår, men även bitvis jobbig!
Har bokat måndagskvällar framöver där vi ska jobba med hypnos o andra grejor, är som dax att ta tag i mitt "trasiga" liv nu..
Antar att jag kanske skriver lite om det framöver, vi fålla se!
Känner mej iallafall hoppfull att ta tag i detta nu! 
Jag vill börja må bättre o jag är som värd det! ;-)

Junior är lite piggare idag, han är uppe iallafall mot för gårdagen när han låg sängliggande i feber hela dan.

Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar