onsdag 5 mars 2014

Städ-fix och pack-dag.

Idag har det varit en "mellandag" med lite fix o trix inför fjällresan imorrn.
Ska bli najs att få komma till fjälls o andas lite med familjen!
Vi ska bo i en stuga med en annan familj som vi umgås rätt mycket med.
Åka en massa skidor men även softa, det ser jag fram emot! :-)
Fast först imorrn innan vi åker, ska jag "roa" mej oså.. 
Ska till tandläkaren o laga ett hål, känns något gruvsamt! :-/
Men sen blir det roligheter! 
Hoppas djuren våra på farmen sköter sej när dom ska få gäster som ska sköta dom o bo här..
Synd att det verka ska blåsa en massa nu, är inge kul känsla att lämna farmen då..
Tycker det är så otäckt med hårda vindar.. 
Men det går nog bra, får jag hoppas!
För jag vill verkligen komma bort lite o få "mini-semester" nu på sportlovet!
Må lite gott, vill jag!
Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar