söndag 9 mars 2014

Hem ljuva hem!

Vilken harmoni det var på gården när vi kom hem!
Svärfar har gjort ett gott jobb som farmare när vi varit borta o roat oss.
Så tacksam!
Hundarna ville inte lämna mig ur sikte, när vi äntligen kom hem.


Det är det bästa med att ha djur, o speciellt hundar, att dom blir så glada att se en igen. Underbara vovvar!

Är så tacksam att vi fått haft det så bra i helgen med najs umgänge, härlig skidåkning o att bara få vara!
Sen kommer jag sakna fjällluften, huset med coola designade rum, få härliga minnen med kidzen, men känns faktiskt bra att vara hemma nu o njuta av friden här på farmen! :-)

Gillade verkligen fjällstugans ena slapparrum med assköna soffor, dom skulle jag kunna tänka mig att ha här hemma oså!


Nu ligger jag o läker min halvömma kropp efter all skidåkning i ett najs skumbad!


Så snart är jag nog en ny människa igen, iallafall laddad för en ny vecka. ;-)
Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar