söndag 23 mars 2014

Sköna söndag.

Blev en lugn dag, där jag hann läsa ut boken jag började med igår.
Äntligen kom läslusten o skärpan, som jag saknat ett bra tag.
Är så glad att jag börjat med hypnosen för att lugna mer mig o bli mindre stressad, funkar kalas! :-)
Sen att jag i veckan tagit bort grejjor som bidragit till stressen, styrelseuppdrag, föräldraråd + massa annat gör att jag känner att livet börjar kännas riktigt kul igen!
Alla bäckar små... 

Iallafall har jag hunnit med lite mer än att läsa oså!
Borstade min fina vita gumma vit igen efter att hon rullat sej i leran.


Sen var det mindre kul, när jag tog in henne nu ikväll att jag fick göra om det! :-/
Men så är det innan hagen blir torr o lerfri, så det är väll bara att vänja sej! ;-)

Sen njöt jag av em-solen o tittade på när sonen tog ut sin metanolbil.


Så jag är rätt nöjd över dagen, fast vi hoppade slalomen, var som ingen av oss som var sugen på det imorse.
Vi behövde nog en slappar-dag!


Nu ligger jag i badet o laddar för en ny vecka! :-)
Ha så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar