lördag 22 mars 2014

Tjejdag o kvällsritt!

Idag hade dottern o jag en mysig tjejdag, tillsammans med goa vänner!
Först vandra vi lite på stan o shoppade!
Dottern o hennes kompis köpte fina byxor, halsband o skor.
Jag kunde inte heller hålla mej, såg ett par skor som ville följa med mej hem! ;-)
Sen tog vi en myslunch oså!


Efter det gick vi till Stortorget för att kika på tjejernas idol Yohio, som spelade tre låtar!
Roligt o mycket folk!


Dottern o hennes kompis fick köpa skiva, poster med autograf, vilket uppskattades!

När vi kom hem tog hjärtat o jag ut pållarna på en mysig kvällsridtur!


Invigde min nya "rumpvärmare" oså, fattar inte att jag inte haft sån förut, supernajs! ;-)
Blev en härlig tur med mycket galopper i kvällssolen!
Sonen är hos en kompis o "lanar", så han har nog oså en trevlig lördag!
Nu äre gladiatorerna på tvn o skönt soffhäng, imorrn tror jag det kan bli lite slalom. Känner mej som sugen på det!

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar