torsdag 13 mars 2014

Fyndat i blåsten! :-)

Älskar köpsajten Fyndiq, så himla bra shoppings-sajt!
Å eftersom det ska komma snö o kyla, tog jag o beställde nått som jag saknat hela vintern..
En rumpvärmare i äkta fårskinn, så najs!

Rumpvärmare/sitsskydd westernsadel
(bilderna lånad från Fyndiq)

Shoppade en Victorias secrets med jordgubbsdoft oså.

Victorias Secret Strawberries and Champagne Fragrance Mist

Himla bra priser på denna sajt! I like! ;-)
Brukar va snabb leverans oså, så jag hoppas paketen kommer innan helgens snö o rusk-före som väntas här.

Idag har det varit en körig dag igen, så när jag kom hem efter lite övertid så smet jag upp o lyssnade på cdn som jag fått i läxa av min coach.
Helt otroligt hur bra det funkar, efter tjugo minuter känner jag mig lugn o samlad igen.
Jag tror det här med "hypnos-biten", är den bästa gåva jag kunnat ge till mig själv.
Är helt tagen o så tacksam att jag hittat till rätt spår igen! :-)

Tror jag ska plocka in pållarna lite tidigare ikväll, blåser tokmycket nu igen.
Gillar verkligen inte hårda vindar!
Det har varit så galet mycket blåst det sista året..
Ha så gott iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar