torsdag 27 mars 2014

Tranor, glossybox o kvällsföreläsning!

Imorse på väg till jobbet hann jag fota vårtecken, tranorna har kommit till byn! :-)


Underbart, då får jag lite spring i benen, eller iallafall ett sug på att springa!
Önskar bara att jag hade tid o ork att göra det oså, men snart så! ;-)

Sen fick jag åka från jobbet lite tidigare.
Jag o sonen fick umgås lite extra, + ta lite prover o kolla av måendet.


Vi hann med en mysfika på stan oså, najs! :-)

Sen blev det mera jobb, kvällsföreläsning.
Men den var riktigt bra så det gick att stå ut, trots det blev en väldigt lång dag!


När jag äntligen kom hem vid halv tio, fick jag se att jag äntligen fått mitt första paket från "glossybox"! :-)
Fast om jag ska va ärlig så tyckte jag inte den här månadens glossybox levde upp till förväntningarna..
Har läst så mycket om den på storbloggornas sidor, o varit sugen på överraskningarna, hoppas det blir bättre innehåll framöver! :-/
Fast läppbalsamet var supernajs, har som inte hunnit testa det andra, men det var ingen wow-faktor på resten i paketet, men det kanske kommer i nästa!



Annars är jag helt game over, o än är inte veckan slut...
Tror faktiskt att det här har varit den värsta på länge! :-/
Men imorrn är en ny dag, eller nått...

Ha så gott sålänge iallafall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar