måndag 14 april 2014

Äntligen medicin o hypnos!

Imorse hade jag så ont i käken, att jag inte stod ut längre!
Så jag ringde tandläkaren när jag var på jobbet o fick en akuttid på em. 
När jag väl kom dit fattade dom inte att jag stått ut så länge, med den infektionen.
Så nu har jag fått penicillin o citodon mot värken, så nu kanske jag snart kan få bli bra... på riktigt!
Hoppas verkligen, för jag vill ha tillbaks mitt liv! :-/


Ska tillbaka på onsdag innan jobbet o kolla om det värsta släppt då.
Känns bra att ha fått hjälp nu iallafall!
Så kanske jag får sova igen, utan smärta.

Sen nu ikväll var jag på min tredje hypnos, häftigt o frustrerande samtidigt.
Men känns som jag är på rätt väg!

Ikväll blev oså den här lilla krabaten hämtad.


Sonen har varit hamster-skötare, medan bäste vännen har varit på solsemester.
Uppdraget har gått bra, men ikväll fick Rufus flytta hem till sig igen. 

Fick veta en sorglig sak idag oså. :-(
Filurs broder har somnat in o då fick jag en klump i halsen som har satt i hela dan.
Känner så med ägaren, vi har ju följt varandras hundar, tränade lite lydnad o skydd tillsammans när herrarna var yngre o har alltid grattat våra F-mallar genom åren den 26 april, hade önskat att vi kunnat göra det inför deras 13-årsdag oså, men så blir det inte nu. :-(
Det börjar närma sej slutet o det gör så ont att tänka på...


Hoppas jag får dela mina dagar med min bäste vän ett tag till! <3

Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar