söndag 27 april 2014

Summerar Påsklovet!

Vilken vecka vi haft!
Med så mycket sol! :-)
Det har känts som en sommar-vecka bitvis, vi har sprungit lättklädd barfota, cyklat, grillat o bara njutit av den härliga solen!
Jag känner mej friskare och starkare än på väldigt länge!
Är så glad att det känns som det vänder nu, allt känns så mycket lättare då!

Idag har vi avslutat denna härliga sol-vecka med en massa bok-läsande i solstolarna.
Hjärtat har lasttränat Fredde igen, och jag har badat Nacona med sitt special-schampo mot fläckarna, hon ser mycket bättre ut redan faktiskt. Tror denna vecka bidragit till att pälsen är bättre nu, är inte så bra med regn o kyla.
Så vi får hoppas det håller i sej! 

Nu ikväll var jag ute på en springtur igen, gick bra även om det inte gick så snabbt.
30 min med musik i hörlurarna så kämpade jag i värmen.
Jason fick inte följa med idag, var för varmt o jag vill inte plåga mina fyrbenta. Dessutom är det jag som behöver lätta på volangerna, knappast dom! ;-)
Fast jag känner redan nu att jag kommer ha grym träningsvärk imorrn och skavsår oså, typiskt när jag har nya springskor att jag alltid ska få skavsår... 
Men det känns såå värt ändå, är så glad att jag orkar springa igen och är taggad för att fortsätta! :-)


Idag gick isen på sjön oså, så nu äre öppet vatten. Rekordtidigt, men det kan vi tacka den här solveckan för!

Imorrn är det jobb och skola, ska faktiskt bli najs med lite "vardag" igen.
Känner mej full av energi o kraft, får hoppas det fortsätter så! :-)
Ska på hypnos imorrn efter jobbet oså, ska bli spännande igen! 
Ha så gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar