tisdag 8 april 2014

Tillbaka i vardagen igen!

Idag lämnade jag sjukstugan o var på plats på jobbet igen!
Å där var det full rulle igen, men så är det med kidz! 
En charm det oså, ingen dag är den andra lik! ;-)

När jag kom hem försökte jag fixa till sonens simkort, nu när han ska få ärva min gamla mobil. Och det gick sådär, typ inte alls! Lite drygt att man måste till Telia o köa där, för att få till det.
Nåväl, fick slösa tid på onödigt samtal en stund då.
Blev en riktig typisk vardags-middag som passar en sån här grå-regnig dag.


Makaroner o korv fick det bli.

Måste tipsa om något som har hjälpt mina ögon så himla grymt!


Har ju haft såna problem med mina ögon som har tårats konstant på slutet, typ när jag varit ute i blåst, solen o nästan varje dag på sistone.
Men nu sen en vecka drygt tillbaka har mina ögon knappt tårats.
Så nöjd! :-)

Tror det kan bli en tidig kväll, jag behöver verkligen sova! Men det är lite svårt för värken efter tand-dragningen igår...
Hoppas det släpper snart iallafall, känns som jag borde fått något annat smärtlindrande än ipren o alvedon tre gånger om dan.. :-/

Ha så gott sålänge iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar