onsdag 16 april 2014

Sonen hemma igen! <3

Imorse fick jag kliva upp lite tidigare för att hinna med tandläkaren innan jobbet.
Fick nya koksaltssprutor i käken + mer recept på värktabletter. :-/


Ska dit på tisdag igen, när jag käkat klart penicillin-kuren.
Hoppas det läkt ihop då!

Efter jobbet åkte jag o hämta hem sonen, äntligen! Har saknat min goa junior i veckan!
Han har bott hos farmor o farfar när han gjort sin prao på bageriet.
Han har haft det kalasbra!
På kvällarna har han varit med sin pappas kusin som bor i en studentlägenhet där, o går första året på gymnasiet.
Det har blivit mycket tv-spel o annat som roar sonen.
Sen har han blivit grym på att baka!
Fick med en påse med massa gott han gjort! :-)


Nu ska jag snart ta in pållarna o försöka gå o lägga mej i tid. Är såå himla trött! :-/

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar