onsdag 23 juli 2014

Bad-utflykt o tabata-pass!

Idag var vi på andra sidan stan o gjorde en badutflykt o grilla korv med hjärtats bror med familj.



Mysigt! :-)

Sen laddade jag för mitt tolvte tabata-pass, sen jag startade den 2 juli, grymt stolt att jag kämpar på!
Var hett som tusan, även om man höll sej i skuggan ikväll!
Superskoj iallafall men asjobbigt som alltid!
Hoppas snart jag får lite resultat på min träning, jag förtjänar som det snart! ;-)
Fick sällskap av lillebror med familj, dom verkar oså uppskatta tabata-träning,men vem gör inte det...? ;-)

När jag kom hem lyxade jag till med en hårdbrödmacka med skinka o en kall en.



Jag har ju ändå semester! ;-)

Hjärtat hade köpt nya leksaker till "playan" våran idag oså.



Imorrn kommer kidzens kusiner, o då ska det badas i "poolen", eller nja sjön då! :-)

Ha så gott sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar